Notebook start niet meer op!

Controleer volgende zaken:

  • Werkt jouw lader nog?
    Dit kan je controleren door jouw lader te verbinden met jouw laptop en het lampje te controleren op de zijkant. Oranje betekent laden, groen/wit betekent volgeladen.
  • Misschien is de batterij helemaal plat?
    Verbind jouw laptop met de lader en houd de aan/uit-toets gedurende 1 minuut ingedrukt. Probeer daarna opnieuw te starten.
  • Start jouw laptop nog niet op?
    Tijdens de schooluren: Breng jouw laptop naar de laptopbalie van jouw school en je zal een reservetoestel kunnen gebruiken. De school herstelt jouw laptop zo snel mogelijk.
    Buiten de schooluren/Tijdens de vakantie: Neem contact op met Signpost op het telefoonnummer +32 472 11 33 90 en/of ga langs in het Service Center in Kortrijk.
    Routebeschrijving: Servicecentrum Kortrijk (academichardware.be)

Locatie en openingsuren vind je hier:
Signpost | Servicecentra

Geen service center in uw buurt? Maak dan een afspraak met een technieker via Signpost | Servicecentra

Heeft dit artikel u verder geholpen?